Portal KlientEFL

Portal KlientEFL to usługa, która pozwala redukować koszty działalności poprzez wygodną i szybką obsługę umów za pomocą systemu internetowego.

Już ponad 78% naszych Klientów posiada usługę Portal KlientEFL.

Z Portalu można korzystać też urządzeniach mobilnych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom nie trzeba instalować dodatków - aplikacja dostosuje zawartość do szerokości ekranu tableta czy telefonu.

Zaloguj się na klient.efl.com.pl

 

Dlaczego warto korzystać z Portalu KlientEFL

Główne zalety usługi:

  • eFaktura - elektroniczna postać faktury udostępniana tylko do umów leasingu z aktywną usługą Portal KlientEFL Więcej
  • Zarządzanie płatnościami - lista należnosci, automatyczne powiadomienia SMS/Email o zbliżających się terminach, zmiana terminów rat i kwoty rat
  • Komunikacja z EFL - bezpośredni kontakt ze Specjalistami EFL - w łatwy sposób złożyć zapytanie w sprawie umowy
  • Zarządzanie umową - informacje o umowach, możliwość złożenia wniosków zmian do umowy 
  • Zarządzanie Kartami Paliwowymi - pełny dostęp do informacji o transakcjach na Karcie paliwowej Więcej
  • Szybkość  - szybka identyfikacja Klienta, wnioski złożone przez Portal KlientEFL są realizowane w pierwszej kolejności  
  • Redukcja kosztów - dzięki samoobsłudze niekóre automatycznie realizowane wnioski przez Portal są bezpłatne
  • Jakość obsługi  - pierwsza w Polsce aplikacja internetowa dla Klientów firm leasingowych wyróżniona tytułem "Użyteczna strona"
  • Non stop - dostępny na urzadzenia mobilne, można korzystać z dowolnego miejsca

Wnioski dostępne na Portalu KlientEFL

Wnioski dot. Karty Paliwowej

  • Wniosek o wydanie Karty paliwowej
  • Wniosek o duplikat Karty paliwowej
  • Wniosek o zmianę parametrów Karty paliwowej
  • Zgłoszenie utraty Karty paliwowej

Wnioski dot. Faktur/Płatności

  • Zamówienie eFaktury - sprawa jest rozpatrywana w ciągu kilku minut. Usługa jest aktywna od najbliższego procesu genrowania faktur w naszym systemie księgowym. 
  • Wniosek o prolongatę jednej raty - sprawa jest rozpatrywana w ciągu kilku minut
  • Wniosek o duplikat faktury - sprawa jest rozpatrywana w ciągu kilku minut
  • Wniosek o zmianę terminu płatności 
  • Rezygnacja z eFaktury - sprawa jest rozpatrywana w ciągu kilku minut. Dezaktywacja usługi następuje po 3 dniach od zarejestrowania wniosku. 
  • Edytor harmonogramu - wysokości rat (Leasing Swobodny)

Wnioski dot. Umowy

  • Wniosek o zmianę podmiotową (cesja)
  • Wniosek o opinię o Kliencie - możliwość pobrania dokumentów on-line
  • Wniosek o upoważnienie do wyjazdu za granicę - możliwość pobrania dokumentów on-line
  • Wniosek o doposażenie przedmiotu umowy
  • Wniosek o wcześniejsze zakończenie umowy - możliwość pobrania darmowej symulacji wysokości rozliczenia 

Wnioski dot. Firmy

  • Wniosek o zmianę danych firmy

Inne wnioski

  • Zapytanie do specjalisty - bezpośrednia komunikacja ze Specjalistami zajmującymi się realizacją spraw posprzedażowych
  • Reklamacja

Zarządzanie Kartami Paliwowymi 

  • szczegóły transakcji na Kartach Paliwowych
  • parametry Karty Paliwowej  (rodzaj paliwa, kwota przyznanego limitu, status karty)
  • dostępny limit zakupowy
  • komunikaty o zdarzeniach na Karcie

Zobacz wersję demostracyjną Portalu KlientEFL

Jak aktywować usługę Portal KlientEFL?

Zawieram nową umowę leasingu

  • Podczas ustalania warunków leasingu zapytaj Doradcę Finansowego EFL o ofertę na Portal KlientEFL.  podaj nr telefonu komórkowego
  • Po zaakceptowaniu oferty, Doradca Finansowy EFL przygotuje umowę leasingu z opcją Portal KlientEFL
  • Po podpisaniu umowy i jej akceptacji przez EFL otrzymasz SMS z potwierdzeniem aktywacji usługi

Mam już aktywną umowę leasingu

  • Jeślli nie wiesz czy masz aktywną usługę wyslij SMS o treści PWD na nr 609 808 404. W przypadku posiadania aktywnej usługi, w ciągu 1 minuty otrzymasz hasło dostępowe do Portalu. Następnie zaloguj się (http://klient.efl.com.pl), podając numer telefonu komórowego, na który przyszedł SMS i hasło dostępowe.  

  • Jeżeli jeszcze nie posiadasz usługi Portal, aktywuj ją wybierając jeden z poniższych sposobów:

Pobierz wniosek o usługę Portal KlientEFL - format DOC

Pobierz wniosek o usługę Portal KlientEFL - format PDF

Opłata za usługę Portal KlientEFL wynosi 5 zł netto miesięcznieWięcej informacji o usłudze Portal KlientEFL przeczytasz w Regulaminie Usługi

Formularz Zapytania Ofertowego ->

  • Infolinia sprzedażowa

    T: 801 677 666
    M: 
    71 35 49 557

  • Oferta ubezpieczeń

    T: 801 677 666
    M: 
    71 35 49 557

  • Obsługa umów 

    T: 71 35 49 592

  • Obsługa szkód i kradzieży

    T: 71 769 31 31

  • więcej »